Saturday, January 20, 2018

Hit the road Jack ehk vasak käsi on tegelikult parem ja parem on vasak, samas kui vasak jalg on ikkagi vasak ja parem parem .. vist?!

Mõnda asja kohe üldse muuta ei saa .. näiteks kella viie tee .. ja kella kolme .. ja kella 11 .. ja kella nimeta-ainult-aeg-tee .. ja seda et vasakukäelised on inglise liikluses tegijad, jep, seda ei saa kohe üldse muuta ...  paremakäeliste jaoks on siin vihmast läbivettinud, kuid see eest ilusal rohelisel saarel õiges järjekorras vähemalt sirdur-pidur-gaas. Aga automaatkast? Ooo eiii, see on nende jaoks liiga uuenduslik, selle tòökindlusele ei saa veel lootma jääda .. ootame veel nii ... sada aastat :D 

Eurooplase jaoks (kes veel ei teadnud, siis sa kas oled inglane või eurooplane, muud varianti pole, selge! :D) umbes kaks .. ei pigem kolm .. korda pävas tuleb ette et istud autosse ja kohe kui tagumiku pehmesse nahka toetad mõistad et fakk .. mitte rool ei ole ära varastatud, ja kindlasti ei sättinud ma end ka tagaistmele .. vaid et jätkuvalt on inimene harjumuste ohver ning antud olukorras moodustavad vanad harjumused paraja Fitness programmi eneseteadmata ja mis näeb välja midagi sellist: uks lahti-istu autosse-üks kinni-avasta et rool on "valel" pool - uks lahti - autost välja - uks kinni - ümber auto (kui aega rohkem, tee lausa kaks tiiru) - uks lahti - istu autosse - uks kinni - stopper kinni - tõmba hinge. Tehtud! Võimalusel jätka seda rutiini 3x päev ja me'i räägi enam 10 000 sammust ja kardiotreeningust, vaid ka täiesti arvestatavast reie, selja ja käelihaste treeningust .. lihtsam viis oleks treenida aju ja üheksa korda ennem mõelda .. aga kellele ikka meeldib asju lihtsana hoida. Ja milleks üldse oma pead sellega vaevata kui jalad jaksavad. Ja pealegi, korralik ajugümnastika algab siis kui hoovist välja keerad .. just, KUI üldse välja keerad, sest hmm.. kuhu poole üldse keerata .. vähe sellest et rool on valel pool .. kogu see liiklus on valel pool ..

Terve hunnik reegleid on sellest kuidas ringteel manööverdada .. ja neid ringteid siin jagub .. mis ei tähenda et neid otseks ei või sõita, ja tundub et see ongi üks neist " kirjutamata reeglitest" .. ehk kui valid ringteelt mahasõiduks kolmanda mahasõidu, siis on väga okei juba esimese juures "kannakas" teha ja kohe kolmanda peale minna lähtudes reeglist "tahtsin-kaasliiklejale-ruumi-teha" .. kui heatahtlik teiste suhtes, eksole. PS!PS!PS! Kui valid kolmanda mahasõidu siis hoia algul võimalikult paremale ja näita suunda paremale .. nähes et paremalt on sektor kella 12-3 suhtes vaba võid tuld anda .. aga niipea kui möödud teisest mahasõidust (ja usu, ükskõik kui suur see roundabout ka ei tundu, see teine mahasõit on sul nina all kiiremini kui jõuad öelda kuningannakuldsedkannikad) ja siis nui neljaks peab sul sees juba olema suund vasakule. Huh, igatahes ...lühikokkuvõte, korralik silma ja käe koordinatsioonitreening oleks soovitatav et ära händlida rooli keeramine, suunatule ühele ja teisele poole klõpsutamine, pedaalidega majandamine, käigu sisse raiumine (olgugi et käigud kind of on samas järjekorras nagu "eurooplastel", siis õnnestub ikkagi esimese asemel kolmas sisse lükata ja teise asemel neljas) ning jälgimine et kurv sisse lõigates liiga hoogu ei lähe ..aga muidu kõik ülejäänud on täitsa titi-viti .. nagu kodus õpitud.





Arhailisuse tipp aga on siin veemajandus. Arvestades seda et vett neil jagub .. seda tuleb taevast olenemata kellaajast ja aastaajast .. ning i'le paneb täpi kõike seda oaasi ümbritsev vesi kus hulbivad kruiisi ja kalalaevad ..  Igatahes, samakaugel valgusaastate taga kus on peidus manuaalkast, võib olla ka 2in1 kraanisüsteem. Sama igivana dilemma nagu "kumb oli ennem, kana või muna" leiab aset iga jumalama päev kui pesen nägu, käsi või hambaid - kas ennem kasta külma või kuuma vette? Dušši all käimisest üldse ei räägigi .. lihtsam on kohe soovitada Thames'i jões see kümblus ette võtta, sest see vesi tundub ka rohkem organiseeritud olevat kui tsentraalveevõrgustik .. või no arvestades seda et valikus nii ainult kaks varianti, siis ju ongi väga hästi olukord lahendatud .. milleks ajada asju keeruliseks .. hoiame asjad konkreetsema .. on kas must või valge, külm või kuum .. ei mingit halli ala .. või siiski, arvestades vihma ja (s)udu ja musta huumorit päevasel ajal, siis kohati võib asi päris halliks minna ...

 

igatahes, töö nii kohalike kui enda harimise osas jagub. Olge tervitatud mu kallid eurooplased ja varuge kannatust, palj huvitavat on veel tulemas! 

Cheers! 







No comments:

Post a Comment